    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak nauczyc sie klasc plytki?
    Date: Fri, 13 Nov 2009 21:42:00 +0100

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hdk8cs$lk2$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał
    >

    > no widzisz - ja akurat wybralem developera i mieszkanie, w którym nie było
    > JEDNEJ usterki.......
    Nie było to nie znaczy że nie będzie;)
    Developrerzy to tragedia.
    Widziałeś jak ocieplał, widziałes czy szczyty nie wymurował po sam dach,
    widziałes jak wełne układaliJaka welne dali Pewnie nie. A to są kluczowe
    elementy. Kafle mogą być ladnie równo położone, pokoje pomalowane ładnie to
    kwestia estetyki. Ale na dokładne ułożenie wełny, porobienie szczelin
    wentylacyjnych, dokladne klejenie styropianu, siatki itp na to bym nie
    liczył. Jak tego nie pilnowałeś w trakcie budowy to współczuję

    > troche nie kupuje Twojej teorii......

    Nie chcesz nie kupuj. W ostatnich kilku tygodniach tylko na tej grupie były
    posty typu" mieszkanie niedawno odebrane od developera i sciany pekają, w
    pokojach narozniki kątow prostych nie mają, dach przecieka itp.

    > ale Twoja wola, Twoja kasa, Twój czas -szanuje to
    >
    > wybudowałeś dom za 2/3 - ale da się i za 1/2 - wszystko było samemu
    > robić - co za problem? mogłeś mieszać beton sam i lać ławy, cegły samemu w
    > ogóle

    > pytam tylko ponownie o zdrowy rozsądek, własne zdrowie i poświęcony na to
    > czas, który można spożytkować na co innego oraz stos narzędzi który
    > zostaje i zapewne poza młotkiem i wiertarką do dwóch kołków na dwa lata
    > ich już nie użyjesz........
    Jakie zdrowie, Niecaly rok spędzony na budowie MOJEGO domu wspominam bardzo
    miło. A dzieki temu ze kontrolowałem wszystko osobiście a sporo robót
    robilem sam wiem doskonale co gdzie i jak jest zrobione i czego sie mogę
    spodziewać.
    A narzedzia; wiertarka za 50zł wkretarka niewiele droższa, młot udarowy za
    129zl. Co wiecej potrzeba.

    Kris.