  • Data: 2012-04-19 00:34:23
    Temat: Re: jak podlaczyc sie pod rure stalowa 50mm?
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Kwi, 17:13, Piotr <m...@w...pl> wrote:

    > Problem jest taki ze trzeba to zrobic.
    > Jak prowadzisz firme - poprosze o oferte. Rozwaze.
    >
    > W tej chwili instalacja ma polowe grzejnikow wymieniona i cala zime pracowala
    > z temperatura zasilania obiegu 40 stopni. Tyle pokazywal termometr starego pieca.
    Powrotu nie mierzylem ale zgaduje 30-35. I bylo cieplo. Termostat pokojowy utrzymywal
    18 stopni w najwieksze mrozy.
    > Wiec piec kondensacyjny ma uzasadnienie.
    >
    > Zlaczki GEBO to moj idol. Dzieki kolego Zapinio.
    >
    > Pozdro.

    A ja sugeruję wymianę wyłącznie kotła.
    W zależności od potrzeb połączenie go z kotłem przez zwrotnicę,
    Stara instalacja grawitacyjna może wymagać innej pompy i przepływów
    niż kocioł.
    Przed remontem gruntowne chemiczne wyczyszczenie instalacji.
    Staranna próba szczelności po czyszczeniu.
    Po remoncie napełnienie uzdatnioną wodą z kondycjonerem.

    pozdrawiam Piotr