  • Data: 2009-04-23 07:40:35
    Temat: Re: jak pozbyć się wylgoci
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Kwi, 09:24, Marcin <m...@o...pl> wrote:

    > Mozna wykonac podcinke slupka

    i niech się zawali ...

    ;-)

    > Ogolnie nawiercanie bez izolacji poziomej jest malo skuteczne
    Przecież iniekcja zastępuje izolację poziomą ...
    ;-)

    Ogólnie myślę że problem tkwi w samym tynku, a nie w słupku jako
    takim ... Cokolwiek byś nie robiła to ten tynk bedzie ochlapywany i
    mokry, a że nasiąkliwy to wygląda to tak jak wygląda ...

    Ja bym na Twoim miejscu zdarł tynk do pewnej wysokości (powyżej tej
    plamy), dokładnie oczyścił (szczotka druciana) i odpylił, następnie
    można (opcjonalnie) wymalować środkiem iniekcyjnym. Po tym
    "wytynkować" mocną zaprawą cementową (bez wapna) z dodatkiem
    plastyfikatora napowietrzającego, a następnie tynk cienkowarstwowy
    nienasiąkliwy lub okleić płytkami na kleju wodoszczelnym i
    elastycznym. To myślę załatwi sprawę.
    ;-)

    Poza tym tą wodę odprowadź dalej ...

    Pozdrawiam,