  • Data: 2010-01-26 09:23:38
    Temat: Re: jak prać dywan wełniany?
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzychu" <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> napisał

    > Karcher nie ma w ofercie czegoś takiego jak RM60. Jak masz na myśli RM760
    > to jest to środek uniwersalny do tapicerek i wykładzin tekstylnych. Nie
    > jest dedykowany do wełny.

    Oczywiście, literówka. Prawda, jest uniwersalny, ale spokojnie radzi sobie z
    wełnianymi dywanami. Większą wagę przykładałbym tu raczej do temperatury
    wody.

    > Ktoś kto nie prał nigdy dywanu wełnianego ekstraktorem - przy pomocy Puzzi
    > z dużym prawdopodobieństwem zrobi mu krzywdę. Puzzi słabo odciąga wodę i
    > ma małe cisnienie natrysku

    Nie przesadzaj. Uzywam od kilku ładnych lat i prałem już tym chyba wszystko.
    Jak się pierze z głową, to nic się dywanowi nie zrobi. Prać w jednym
    przebiegu, bez namaczania (przemaczania) i musi być dobrze.