  • Data: 2013-06-25 22:52:26
    Temat: Re: jak sensownie polaczyc drewno z metalowym slupkiem?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 22:44:15 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ja wkręcam taka 650W wiertarka Einhell kupiona za 50zł w Biedronce
    > Coś takiego:
    > http://images.okazje.info.pl/p/dom-i-ogrod/4833/einh
    ell-bid-650-e.jpg

    Mialem kiedys takie cudo z black deckera ale sie rozleciala ;) Ale w sumie cos sobie
    zorganizuje:)

    > Gniazda te wkręty też mają różne

    Ano. Najlepiej chyba torx - wiekszy moment przeniesie. No i +10 do lansu. No i SJS
    zaraz mi to lepiej wypunktuje pod wzgledem antywlamaniowym - w sensie wieksza szansa
    ze zlodziej przyjdzie po lup tylko z wkretakiem krzyzowym, a nie torxem :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.