  • Data: 2009-04-25 13:46:49
    Temat: Re: jak się docina płytki na 45stopni
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki pisze:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Robili u mnie taką i taką i jakoś im szło. Ale faktycznie są mało sztywne.
    > Fakt, że wudoczne kanty odcinali na 45 stopni ale z brzegów kafli i reszta
    > szła do śmieci po odcięciu. Musiała być naturalna krawędź i jej nie docinali
    > tak aż do końca tylko tak z milimetr przed szkliwem.

    No wlasnie tak trzeba, nie ze wzgledu na sztywnosc tylko, zeby nie
    zostalo ostre szkliwo. Jesli przeciolbyc pod katem 45 stopnio w srodku
    plytke i to zlozyl to bedziesz mial cos w stylu brzytwy :) Ze
    sztywnoscia jak pisalem problemow nie obserwowalem, tarcza zaczynala
    troche bic jak jakas plytke nie cialem idealnie rozwnolgle do tarczy,
    wtedy sie nieco wykrzywiala.