  • Data: 2014-07-06 18:39:57
    Temat: Re: jak sie pozbyc kretów ??
    Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:lpbkoo$it5$1@news.vectranet.pl...
    > Użytkownik "karolina" <k...@n...eu> napisał w wiadomości

    > Hejka. Nie ma.
    > Pozdrawiam beznadziejnie Ja...cki

    Mnie udało się stoczyć 2 udane bitwy (pierwszą na wiosnę, a drugą teraz
    na dwóch różnych obszarach grządek warzywnych i trawnika).
    Nie wiem ile było kretków, ale sukcesywne podawanie niewielkich ilości
    karbidu w norki spowodowało w obu przypadkach zaprzestanie
    aktywności kreta. Nie wiem czy się zatruł (podobno acetylen jednak
    go nie zabija tylko zniechęca) czy odstraszył ale w obu bitwach
    po ok. 2 tygodniach codziennego podawania karbidu do świeżo
    wykopywanych (3-4 dziennie) kopczyków nastąpił spokój.
    Trawnik nie jest angielski (i być nie musi, chociaż zryty też nie powinien)
    ale przylega do grządek warzywnych i kret wypychający sadzonki
    pomidorów czy główki sałaty jest nie do zaakceptowania.

    W każdym razie byłem zaskoczony pozytywnym skutkiem mojej walki
    bo naczytałem się w necie o "beznadziejności" walki z kretem.
    Tak więc Dirko... wytrwałości :)

    ZZ