  • Data: 2014-07-06 19:09:19
    Temat: Re: jak sie pozbyc kretów ??
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ZZZ napisało:

    > Nie wiem ile było kretków, ale sukcesywne podawanie niewielkich
    > ilości karbidu w norki spowodowało w obu przypadkach zaprzestanie
    > aktywności kreta. Nie wiem czy się zatruł (podobno acetylen
    > jednak go nie zabija tylko zniechęca) czy odstraszył ale w obu
    > bitwach po ok. 2 tygodniach codziennego podawania karbidu do
    > świeżo wykopywanych (3-4 dziennie) kopczyków nastąpił spokój.

    Karbid był kiedyś wykorzystywany przez speleologów. Do oświetlenia
    pod ziemią. Speleolog, to nawet podobny do kreta. Zamiłowania te same.
    Może więc kret zaopatrywany regularnie w źródło acetylenu, dalej
    rozwija swoje zainteresowania, a nawet wprowadza je na wyższy poziom?
    Zamiast stawiać wciąż nowe kopce, może na przykład oddawać się
    czytelnictwu.

    Jarek

    --
    Mam swoje drogi kręte