    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: jak sie pozbyc kretów ??
    Date: Wed, 9 Jul 2014 22:31:31 +0200

    Pani Ewa napisała:

    > A proszę bardzo!
    >
    > http://www.kreskowki.tv/kreskowka/pokaz/1476/krecik_
    _odcinek_11__krecik_i_telewizor

    > Dodam, że powyższy odcinek bardzo na temat.

    Nie dość, że na temat, to jeszcze wnosi do dyskusji nowe wartości.
    Nikt do tej pory nie wskazał na argument, że przydomowe krety
    bezczelnie psują telewizory.

    > A jeśli marchew własnoręcznie uprawiana, chętnie te 3kg przyjmę.

    Oferta dotyczyła możliwości obserwacji kreta żywego. Ten telewizyjny
    to jednak nie to samo. Stwór miły, ale jednak sztuczny. Może być
    w zamian marchewka z Lidla?

    Jarek

    --
    Marchewkowe o ogrodzie miewam sny