  • Data: 2014-07-15 19:58:54
    Temat: Re: jak sie pozbyc kretów ??
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-09 00:03, Ikselka pisze:

    > Widać, że nigdy nie miałeś do czynienia z prawdziwą NATURĄ - wszystko co
    > znasz to może w porywach dwa metry miejskiego trawnika, ot i wszystko. Ty
    > ani chybi z tych "szlachetnych", co to "ideowo, z zaangażowaniem i do
    > upadłego" bronią Rospudy, jednak skwapliwie potem wracajac z manif do swej
    > ciepłej miejskiej cywilizacji i wygody. Bo to przecież tak fajnie bronić
    > natury, chcąc ją mieć nietkniętą na wypady, ale już mieszkać wśród niej i
    > ponosić wszelkie tego konsekwencje - o, co to to nie, niech sobie ona
> [...]

    Ikselko, tu Ci przyznam rację, choć robię to bardzo rzadko :)
    Z tym tylko zastrzeżeniem, że nie oceniałbym w ten sposób kolegi
    Colliego, wszak w ogóle go nie znam. Natomiast bezmyślnych ekologów
    opisałaś trafnie.

    Ja, dla przykładu, nigdy nie zgodzę się aby pies mi do domu wchodził.
    Pies może być ale na dworzu, a czasami w kojcu. Niektórzy znajomi
    twierdzą, że jestem barbarzyńcą, ale są to głównie ludzie miastowi,
    którzy o życiu wiejskim mają pojęcie niewielkie.

    A jeśli chodzi o krety, to zwisają mi dorodnym kalafiorem. Jak wychodzą,
    to kosiarką (traktorkiem) je rozgarniam i jest gites (w dechę). Nigdy
    ich specjalnie nie tępiłem. Ale zauważyłem, że jak się często kosi, to i
    kretowin nie widać. Chyba wypłaszają je wibracje od kosiarki i hałas.

    Pozdrawiam,
    MW