eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejak wyciac w elewacji (styro+klej+siatka+tynk silikatowy) bruzde? › Re: jak wyciac w elewacji (styro+klej+siatka+tynk silikatowy) bruzde?
  • Data: 2011-08-21 18:35:58
    Temat: Re: jak wyciac w elewacji (styro+klej+siatka+tynk silikatowy) bruzde?
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:j2kasp$6j9$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > potrzebuje pociagnac w elewacji kable...
    > jak w cywilizowany sposob zrobic bruzdy takie, zeby dalo sie je zalepic
    > spowrotem tynkiem lub klejem i na to tynkiem?
    >
    > myslalem o kątówce ale mam pewne obawy ze zwyczajnie zacznie topic mi sie
    > styro pod tarcza nie mowiac o fontannie kulek..., jakas bardziej
    > cywilizowan ametoda?
    >
    > --
    > Zdeklarowany fiaciarz:)

    Mozna tak:

    robisz nożem dwa cięcia w odległości np 2 cm. Trzeba dokładnie przeciąć
    wszystkie włókna siatki.
    Bierzesz lutownicę transformatorową i robisz z drutu taki specjalistyczny
    grot o rozstawie na szerokość Twoich cięć i zaczynacz wytopkę bruzdy.
    Oczywiście na początku musisz podważyć siatkę aby się dostać z pętlą do
    styropianu. Robiłem takie numery w styropianie. Działa super.

    Dawid