  • Data: 2010-01-13 23:05:29
    Temat: Re: jaka kasa za położenie paneli?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sty, 10:14, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Przyznaj - rzadko tu bywasz, bo inaczej znałbyś odpowiedź - każda cena
    > jest za wysoka. Tutaj każdy sam potrafi lepiej.
    > Wszystko. :)

    Bo paneli nie umiec polozyc to juz trzeba miec nie tylko dwie lewe
    rece ale chyba i dwie lewe nogi ;-)) Moja ciotka kladla pare lat temu
    sama panele (kiedy jeszcze nie bylo klikklakow;) i bez problemu dala
    rade.. Ja jakis miesiac temu polozylem w jedno popoludnie 35m2. Sam w
    ~5h - ok 25m2.

    Co z tego, ze montaz w cenie jak dostajemy FV na 7% vat. Wole kupic w
    takiej samej cenie bez montazu i sobie te 15% vatu odzyskac w US, a
    polozyc samemu. Panele do tych dwoch pokoikow kosztowaly mnie z 22%
    vat ok 1,7k pln. Z vatom 7% kosztowalyby 1,5k pln, czyli te dwie
    stowki jestem do przodu na samodzielnym montazu. Czy warto? Jak kto
    woli.. Ja poswiecilem jeden wieczor i dwie stowy mam w kieszeni ;-) I
    tak musialbym byc i stac nad tymi fachmanami (no przeciez ich nie
    zostawie samych w chaupie, jeszcze co ukradna ;) wiec odrazu prosze o
    "siarap" dla tych co zaczna o tym ile by to w tym czasie pieniedzy
    gdzie indziej zarobili :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.