  • Data: 2010-01-14 16:16:01
    Temat: Re: jaka kasa za polozenie paneli?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Sty, 01:24, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > Trzeba sobie bylo uszczelke samemu wymienic. O ile masz jakis normalny
    > samochód, a nie amerykanca z V-ka i 10 garami ;-)
    > Ja sie za remont glowicy zabieram od 2 lat. Do tej pory wazniejsza byla
    > budowa... Ale latem w koncu sie doczeka :-)
    > Mechaników samochodowych unikam jak ognia. Zwykle sam robie drobne naprawy
    > szybciej.

    No wlasnie mam 3.0 V6 ale japonca - toyota silnik VZE130 :) Raczej bym
    sie nie podjal samemu naprawiania - sam rozrzad w tym ustawic czy
    zawory sprawdzic (zawory plytkowe do manualnej regulacji) to wyzsza
    szkola jazdy ;D Pozatym do konca nie bylo wiadomo co to. Ostatecznie w
    sumie dalej nie wiadomo bo po rozebraniu wszystko wygladalo jak
    nowe :))) Ale to jest czolg nie auto - na tych pieciu garach
    przejezdzilem ok 8 miesiecy i blisko ~15 tys km. Objawy byly tylko
    takie ze wcinal plyn z chlodnicy (co 2 miesiace wielka dolewka 4l),
    nie palil ten gar no i w zwiazku z tym wiecej palil (25l ;))))
    Cisnienie 3bar nizsze na jednym garze. Ostatecznie chyba tylko glowica
    sie lekko zdeformowala bo byla minimalnie krzywa i to prawdopodobnie
    bylo przyczyna usterki. Zeszlifowali, uszczelke wymienili i wszystko
    smiga ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.