  • 1. Data: 2010-01-13 08:21:22
    Temat: jaka kasa za położenie paneli?
    Od: "kuba" <w...@g...pl>

    Witam Grupę.
    Może będziecie potrafili odpowiedzieć na to pytanie.
    Na jaką kasę być przygotowanym za położenie paneli? od ilu uznać fachowca za
    zbyt drogiego?
    rejon: okolice Poznania.
    dzięki

    kuba

    4765 (20100112) __________

  • 2. Data: 2010-01-13 08:24:20
    Temat: Re: jaka kasa za położenie paneli?
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "kuba" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Może będziecie potrafili odpowiedzieć na to pytanie.
    > Na jaką kasę być przygotowanym za położenie paneli? od ilu uznać fachowca

    ile metrów?

    4661 (20091204) __________

  • 3. Data: 2010-01-13 08:26:55
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Na jaką kasę być przygotowanym za położenie paneli? od ilu uznać fachowca
    > za zbyt drogiego?

    na pewnym portalu aukcyjnym widzialem oferty "montaz w cenie", czyli
    ukladaja za roznice 22%-7% VAT. Ja nie dalbym dodatkowo ani zlotowki - chyba
    najprostrza i najszybsza robota na calej budowie, w jedno popoludnie
    spokojnie machniesz pokoj a w dwie osoby (jedna tnie, druga uklada) nawet
    cale pieterko :)

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-01-13 08:31:24
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kuba" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ile metrów?
    własciwie to ile metrów kwadratowych ile metrów listew przypodłogowych i
    jakich i jakie masz te panele?

    4661 (20091204) __________

  • 5. Data: 2010-01-13 08:39:55
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Może będziecie potrafili odpowiedzieć na to pytanie.
    > Na jaką kasę być przygotowanym za położenie paneli? od ilu uznać fachowca

    Jeżeli nie chcesz/nie możesz układac sam(a robota bajecznie prosta) to kup
    panele z montażem wliczonym w cene.
    Na Allegro pełno tego typu ofert a ceny nie odbiegaja od ceny samych paneli.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-01-13 09:14:08
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-13 09:21, kuba pisze:

    > Może będziecie potrafili odpowiedzieć na to pytanie.
    > Na jaką kasę być przygotowanym za położenie paneli? od ilu uznać
    > fachowca za zbyt drogiego?

    Przyznaj - rzadko tu bywasz, bo inaczej znałbyś odpowiedź - każda cena
    jest za wysoka. Tutaj każdy sam potrafi lepiej.
    Wszystko. :)

    --
    spp

  • 7. Data: 2010-01-13 09:35:47
    Od: pio <p...@g...com>

    On 13 Sty, 09:39, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > panele z montażem wliczonym w cene.
    > Na Allegro pełno tego typu ofert a ceny nie odbiegaja od ceny samych paneli.

    Ja skorzystałem z własnie takiej oferty. Firma z Mysłowic (jakoś
    wiekszosć tych form jets na Ślasku i w Zagłebiu). Montaz we Wrocławiu.
    Za dojazd doliczyli 200 zl. Panele o 30% taniej niż w Komforcie
    (identyczne) i montaż w cenie. 80 m2 ułozone w kilka godzin jakość bez
    zarzutów. Panele w salonie ułozyłem już sobie sam (tam są tymczasowe,
    najtańsze).

    Pozdrawam,
    Piotrek

  • 8. Data: 2010-01-13 12:13:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:

    > na pewnym portalu aukcyjnym widzialem oferty "montaz w cenie", czyli
    > ukladaja za roznice 22%-7% VAT.

    tiaaaa

    a kto zawiaj w sreberko? :)

  • 9. Data: 2010-01-13 12:26:01
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > a kto zawiaj w sreberko? :)

    No a nie jest tak? Dla mnie wlasnie taka jest roznica w cenie, chyba ze
    czegos nie wiem? :)

    --
    Tomek

  • 10. Data: 2010-01-13 12:33:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:

    > No a nie jest tak? Dla mnie wlasnie taka jest roznica w cenie, chyba
    > ze czegos nie wiem? :)

    a zarobek na panelach :)