eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejaka papa, jaki styropian na izolacje pozioma - posadzkaRe: jaka papa, jaki styropian na izolacje pozioma - posadzka
  • Data: 2011-03-01 13:05:55
    Temat: Re: jaka papa, jaki styropian na izolacje pozioma - posadzka
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-25 21:16, kyte pisze:

    > na izolacje pozioma? Na scianie fundamentowa bedzie zastosowana papa SBS
    > FUNDAMENT firmy ICOPAL. Ile nalezy jej wypuscic poza sciane fundamentowa

    Tak własnie się zastanawiałem jaką zrobić izolację poziomą i słyszałem
    dobre opinie na temat tej papy.
    Jak ją przygotować?
    Rozumiem, że trzeba wyrównać mur fundamentowy.
    Gruntować jakoś, kleić na gorącą?

    PS: Przyszedł mi też pomysł do głowy aby położyć papę, na to cegłę
    pełną, jeszcze raz papę i murować dalej ścianę z czego tam trzeba
    (bloczek, pustak...).
    Jest sens robienia dodatkowych kosztów czy będzie to już przerost formy
    nad treścią?

    --
    M.