  • Data: 2011-11-12 15:13:48
    Temat: Re: jaka pompe ciepla byscie wybrali?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lis, 16:02, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Dla tego napisalem, ze gdyby nie lata grupowej znajomosci. Jakby ktos nowy
    > wypalil tu z takim tekstem to bylby spamer.

    Moze, moze ;) Pozatym vikersonn odrazu kojarzy mi sie z ecoway, a
    ecoway od dawna nie kojarzy mi sie zbyt pozytywnie glownie przez te
    fikcyjne dotacje jakie rzekomo ludziom proponowali. Czytam wszystko w
    sieci od paru lat odnosnie pomp ciepla i swego czasu bylo o nich
    bardzo glosno. Zreszta wejdz sobie na strone vikersonna, zobacz
    katalog i zobacz jakie to jest dopiero marketingowe chamstwo! Na
    kazdej stronie flaga Norwegii, domek w Norwegii, barwy Norwegii, mowa
    o Norwegii, nawet pompe nazwali BJORN, a z Norwegia ta firma nie ma
    kompletnie nic wspolnego. Moge sie jedynie mylic co do tej
    chinszczyzny, bo zapewniaja ze calosc jest produkowana w Europie
    (czyli pewnie w Polsce ;)

    Pozostaje zal, ze firma ktora ma taki potencjal marketingowy i byc
    moze wcale nie najgorszy produkt (nie znam go, w sieci nie ma opinii o
    ich pompach) tak sie swojej narodowosci wyrzeka :( Przez te fikcyjne
    dotacje i rozne drobne klamstewka u mnie jest niestety skreslona.
    pozdr.

    --
    Adam