  • Data: 2011-10-12 16:38:52
    Temat: Re: jaką ręczną pilarkę tarczową kupić do cięcia blatu?
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-07 22:25, wolim pisze:

    > Nawet najlepsza tarcza nie da Ci idealnie prostego cięcia.
    > Do tego potrzebna jest prowadnica.
    > Taka jak tu:
    > http://allegro.pl/szyna-prowadnica-festool-fs-1400-2
    -warszawa-i1862836301.html

    Bzdury opowiadasz. Oczywiscie ze wystarczy deska.
    Oczywiscie tez, ze wszystko mozna spieprzyc, ale nie z powodu
    takiej czy innej prowadnicy, porzadnie przymocowanej, itd.

    Najtansza pilarka, ze dwie rózne tarcze i material treningowy - to
    wszystko co potrzebne.

    pozdro
    --
    A S