    Date: Wed, 21 May 2014 07:31:05 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jaka tasma do plyt

    W dniu 2014-05-21 01:42, Adam pisze:
    > W dniu środa, 21 maja 2014 01:38:07 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    >
    > A zeby sie tylko tak nie wymadrzac to napisze jaka jest podstawowa zasada
    > zabudow KG: wszystkie laczenia krawedzi *cietych* musza byc podparte profilem.
    > Krawedzie oryginalne nie musza. Jezeli laczysz krawedz oryginalna z krawedzia
    > cieta -> traktujesz krawedz oryginalna jak cieta - czyli fazujesz pod katem
    > ~45st na grubosc ~2/3 plyty i podpierasz profilem.
    >
    > Polecam katalogi techniczne Knauffa czy Rigipsa, tam wszystko jest elegancko
    > rozrysowane.
    > pozdr.

    Może skończ już te dyrdymały, bo widać, że zaczynasz się awanturować i
    pieprzyć głupoty, a z tego jesteś tu znany.
    Widywałem na budowach już takie "sztuki" odpierniczane przez "fahofcuf"
    od zabudów GK, że szkoda gadać.
    Często widuję po ich robocie rysy i pęknięcia. To mi wystarczy, aby
    wyciągnąć stosowne wnioski, bo widziałem wcześniej jak były wykonywane,
    a z racji swojej działalności w takich domach bywam wielokrotnie, kiedy
    są już wykończone i użytkowane, a po wykończeniowcach od zabudów GK nie
    ma ani śladu.
    Co prawda sam nie robię zabudów GK zarobkowo. Być może także
    odpierdzialałbym "sztuki", aby zarobić "szybką kasę", ale u siebie w
    dwóch domach i w jednym mieszkaniu robiłem. Nigdy nie pojawiła się u
    mnie ani jedna, nawet najmniejsza ryska, choć zawsze używałem na
    łączeniach zwykłą siatkę, tak sponiewieraną w tym wątku. Wszystko
    dlatego, że zawsze dodawałem profile na każdym łączeniu, a kładąc płyty
    na ścianie na tzw placki w miejscach łączeń dawałem pasy z płyty GK
    nakładając klej drobnym grzebieniem, a przy tym nigdy nie rozróżniałem
    czy jest to oryginalna krawędź czy też krawędź cięta.
    Dalsza dyskusja na ten temat nie ma sensu.