    Subject: Re: jaka wełna?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Date: Tue, 19 Jan 2016 11:28:09 +0100

    On 2016-01-19 10:16, Budyń wrote:

    > myslałem zeby miedzy krowie dac pinay PUR ale cena zabija - otwartokomorowa wyjdzie
    2,2x drożej, zamknietokomorowa 6x drożej.

    Zamkniętokomorowej IMHO nie warto dawać bo sobie zrobisz kompletny
    termos. Już nie mówiąc o cenie.

    Natomiast co do otwartokomorowej to już musisz skalkulować aspekt
    ekonomiczny - również w kontekście rozpierduchy przy ewentualnych
    poprawkach / naprawach.

    Ociepliłem się otwartokomorową i jak tylko zapomniałem ile na to kasy
    poszło to jestem zadowolony ;-)

    BTW, sugerowałeś że 18-20cm PUR to będzie cienizna.

    Podczas mrozów kiedy jeszcze nie miałem rekuperacji to wietrzyło się
    otwartymi oknami i ludzie w podkoszulkach ganiali ...

    A pieca nie bardzo mogłem skręcić bo był w trybie suszenia jastrychu,
    czyli generalnie lepiej wiedział niż ja sam co mi będzie do szczęścia
    potrzebne ...

    Piotrek