  • Data: 2009-09-01 13:10:44
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwagę
    Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    danek7 pisze:

    > Nie używam zmywarki do mycia garów, nie wiem dlaczego ludzie myją gary
    > w zmywarkach. Zmywarka służy do mycia naczyń i sztućców. Wolę włożyć 6
    > talerzy niż jeden garnek.
    > Garnki emaliowane w zmywarce matowieją, na patelniach szybciej niszczy
    > się powłoka teflonowa.

    Hehe, jedna taka z niusów nie używa zmywarki do mycia czegokolwiek, soki
    przechowuje i też nie wie, dlaczego ludzie używają zmywarki zgodnie z
    przeznaczeniem. :-)))

    Pralka jest do prania (niczego w ręku nie piorę), zmywarka do zmywania
    (tylko to, co z aluminium, myję ręcznie). Owszem, można wywodzić, że
    ciuchy prane ręcznie mniej się niszczą, naczynia, patelnie i emalia
    zmywana ręcznie takoż. Ale po to kupuję sprzęt DO UŁATWIANIA sobie
    życia, żeby z niego korzystać. I choć czasem po tych sprzętach
    poprawiam, to jednak pralka dopiera, a zmywarka domywa lepiej ode mnie.
    I mruczą z zadowolenia podczas. W przeciwieństwie. ;-)

    BTW, nie zauważyłam dotąd żadnych zniszczeń teflonu spowodowanego
    zmywarką. A patelnie zmywam (w kategorii garów) najczęściej.

    D.