  • Data: 2009-09-01 18:39:46
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwagę
    Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Qrczak pisze:

    > Ależ pewnie, że i taką 60 cm bym przygarnęła chętnie, gdyby nie jeden
    > drobny fakt... pomimo najszczerszych chęci i wielogodzinnego
    > kombinowania nie dało się optymalnie wygospodarować tych dodatkowych 15
    > cm, nawet kosztem szafki. No bo sobie nie wyobrażam szafki z szufladami
    > o szerokości 30 cm.

    Między zmywarką 60 a 45 cm jest trochę więcej różnicy niż owe 15 cm. Po
    prostu do 60 trzeba mieć więcej naczyń i garów w zapasie ( które trzeba
    gdzieś trzymać ), tak aby mieć czym ją zapełnić, a jednocześnie mieć
    zapas do użytku. 45 z natury będzie pracowała częściej, co ułatwi
    gospodarowanie małym zapasem garów.

    Powyższe podaję dlatego, ponieważ była to jedna z niewielu *wyważonych*
    opinii przeczytanych na tej grupie.

    Od dobrych kilku lat przy mojej rodzinie 2+2 zmywarka 45 spokojnie daje
    radę, bez ograniczeń asortymentowych. O wyborze 45 zadecydował brak
    miejsca na powiększoną liczbę naczyń, a nie owe 15 cm.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem