  • Data: 2009-09-01 17:28:40
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwagę
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W Usenecie krys <k...@p...onet.pl> tak oto plecie:

    > Podziel się doświadczeniem, bo widzę, że masz 45. Duże te gary wchodzą?
    > (takie o srednicy 28cm np.?) Bo ja niestety mam zapędy do gotowania w
    > przemysłowych garach, ale zmywarka 60. za dużo zamieszania zrobiłaby w
    > kuchni, i nie wiem, czy warto iść na kompromis z 45?

    Sprawdziłam.
    Garnek 26 cm (taki mam najszerszy) wchodzi z zapasem. Pod niego, jak nie
    jest bardzo ufafluniony, wkładam mniejszy albo jakieś miseczki (ktoś taki
    patent tu na grupie podał). Mniejsze garnki: 22 i 20 cm można ułożyć koło
    siebie, drugi nie płasko, zachodzi na pierwszy, też się znakomicie myje. W
    wolne miejsca spokojnie da się upakować pokrywki czy jakieś wysokie
    szklanki. Moja zmywarka ma możliwość złożenia tylnego rzędu drutów w dolnej
    części, chyba większość zmywarek 45 takie udogodnienie posiada. No i zawsze
    można wyjąć pojemnik na sztućce.
    Mniejsze garnki też dobrze umiejscawiają się na górnej półce, dwa wchodzą
    bez żadnego problemu i zostaje miejsce na szklanki i inny drobiazg.
    W zasadzie to nie moja zmywarka nie myje tylko blachy z kuchni, bo nigdy mi
    się nie chce wyciągać do tego procederu górnej półki, a poziomo nie mieści
    się.

    Qra