  • Data: 2009-10-25 21:08:50
    Temat: Re: jaki dalmierz?
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Paź, 10:54, "Collet" <r...@w...pl> wrote:
    > chce kupic dalmierz laserowy ... jakie macie, uzywacie i sie sprawdzaja ..
    > potrzebuje pomiary  do 30m-50m, odleglosc, powierzchnia, kubatura,
    > sumowanie, pamiec ..

    Ja kupiłem leica disto d2 (nowy z futerałem) za 349 zł. Jest super.
    Umożliwia bezkalkulatorowe pomiary pośrednie (wylicza np. wysokość
    budynku z funkcji trygonometrycznych). Mocna plamka widoczna nawet w
    świetle dziennym i z dużej odległości. Szybki i precyzyjny pomiar.

    Co do pamięci to jakąś tam ma, ale traci wszystko po wyłączeniu, a
    wyłącza się automatycznie po kilkudziesięciu minutach bezczynności.
    Więc można powiedzieć że jej nie ma (mimo że ma).

    Mimo to polecam.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.