    From: RTJ <r...@p...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: jaki odkurzacz kominkowy?
    Date: Fri, 21 Oct 2011 01:54:21 -0700 (PDT)

    On 20 Paź, 22:40, <n...@w...pl> wrote:
    > Cześć,
    > mam pytanie zbliża się sezon zimowy, szukam odkurzacza do kominka, ale nie
    > samego separatora.
    >
    > Wcześniej miałem coś takiego:http://kratki.pl/pl/produkt/odkurzacz-komink
    owy-z-silnikiem_oks
    > ale okazało się to, to wielkim dziadostwem

    W podobnej cenie mozna kupic amatorski odkurzacz przemysłowy - przyda
    sie
    nie tylko do kominka.
    Ja mam Einhell'a za ok. 300 zł - jedyny minus to raczej nie nada sie
    do goracego
    popiolu, sprzatanie dopiero po wystygnieciu, ale poza tym same plusy.
    Wykorzystany byl tez do odpylania przy gladzi, szlifowaniu, wierceniu
    itp,
    sprzataniu budowy, teraz do kominka, do piwnicy, w przyszlosci do
    garażu :)
    Jest dużo innych modeli i producentów, trzeba zwrocic uwagę to,
    zeby mial dobry filtr.

    Pozdrawiam Romek
    => http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii
    Profesjonalna Fotografia Slubna