    From: bokomaru <b...@z...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jaki osprzet elektryczny wybrac
    Date: Mon, 07 Sep 2009 09:32:41 +0200

    Rafał wrote:
    > nie mam zamiaru przep?acac za np Legranda bo w blokach mam 20lat najtansze

    berker to dobry wybór. plastik jest porządny a bebechy solidne i
    przewidywalne. zasadniczo kupujesz bezpieczenstwo (co innego solidny
    uchwyt przewodu, co innego chamska srubka zaadaptowana na polaczenie
    kablowe) oraz wygode (jak skrecisz srubkami do puszki, to bez problemu
    mozna ciagnac za kabel bez ryzyka wyrwania gniazdka ze sciany).

    --
    bartek