eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie[laik] jaki piec gazowy kupić na sezon góra dwa do starej instalacjiRe: jaki piec gazowy kupić na sezon góra dwa do starej instalacji
  • Data: 2009-10-14 17:54:17
    Temat: Re: jaki piec gazowy kupić na sezon góra dwa do starej instalacji
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Paź, 17:31, "kasa" <k...@o...pl> wrote:

    > w zeszłym roku płaciłem za ogrzewanie jak za złoto a ciepło nie było.
    > zastanawiam sie nad kupieniem jakiegoś używanego ale nowszego pieca np. na
    > allegro.
    > bo wydaje mi się, że będzie bardziej ekonomiczny a i sprawniejszy, a może z
    > wbudowaną pompą.
    > jak myślicie ?
    > na co powinienem zwrócić uwagę kupując taki piec, jako laik będę wdzięczny
    > za każdą uwagę i radę !
    > czy to dobry pomysł ?
    > dzięki!

    Raczej kiepski ten pomysł. Piec nowszej generacji to kilka tysięcy do
    wydania, a dużo nie oszczędzisz.
    Większy zysk ciepła przy mniejszych kosztach będziesz miał jak
    ograniczysz ucieczkę ciepła.
    Uszczelnione okna i drzwi, uszczelnione parapety. Niezły efekt daja
    ekrany za kaloryferami.

    --
    ZZ@private