  • Data: 2014-04-14 14:18:51
    Temat: Re: jaki profil zamkniety na markize?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 kwietnia 2014 13:38:01 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > spawanie to pół biedy - otwory wywiercic to trzeba miec czym - a to wyjdzie
    > rzędu 25mm.

    No bez przesady budyn ;) Mam porzadne wiertelko 14mm, wywierce wiertarka
    z dokladnoscia do 1mm. To tylko 6 otworow (no, w praktyce 12).

    > rysunek techniczny, foty, linke do instrukcji - daj cokolwiek zebym to
    > widzial

    Nie mam nic - wszystko w glowie ;) Zobacz - masz prosty profil wysoki
    na 100mm. I masz uchwyty takie:

    http://old.e-markizy.pl/obrazki/50.jpg

    Dwa dolne otwory zmieszcza sie akurat na krancach tego jednego profila
    setki. Zostaje nam gorny otwor "w powietrzu" :) Wiec mysle zeby z takiego
    samego profila obciac kawalek dlugosci 10cm, postawic go na gorze profila
    glownego w miejscu gdzie bedzie uchwyt i obspawac. Kurde walne Ci teraz
    rysunek w paincie w 30 sekund ale sie nie smiej bo wyjdzie pewnie masakra :D

    eeeeeeennn.. wuala: http://szyna.civ.pl/projekt.png

    Czarny = profil glowny, czerwony = dodakowe "uszy", niebieskie - spaw.

    Czerwona linia na dole to pomylka :P

    Z boku i z gory naloze sobie ladne zaslepki na profile, a calosc elegancko
    bym obszlifowal, ocynkowal i pomalowal proszkowo. Tylko pytanie czy tak
    obspawany dookola profil ktory po prostu jest "polozony" jeden na drugim
    bedzie w miare wytrzymaly? No chyba powinien jak spawacz bedzie dobry? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.