  • Data: 2009-10-21 13:35:37
    Temat: Re: jaki sposób na parę wodną osadzającą się na oknach
    Od: "Collet" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:hbmvsi$1jit$1@newsread2.aster.pl...

    > Moim zdaniem jest to bardzo dobre rozwiązanie, bo wymiana powietrza w
    > łazience jest szybka. Widać to szczególnie po odparowaniu pary po goracej
    > kąpieli. Zresztą ostatnio bardzo często widuję takie rozwiązanie w nowych
    > blokach.
    > Ale takie wentylatory nie zrobią mi wymiany powietrza 400 m3 z całego
    > mieszkania, a wentylacji w pokojach nie wykonuje się.

    jak masz mieszkanie 400m2 i dwa wentylatory (lazienka i kuchnia) wymuszajace
    wentylacje, to nie dziw sie, ze masz wode na parapecie :D sam wentylator nie
    pracujacy zakloca przeplyw powietrza, do tego trzeba sprawdzic, czy przy
    wylaczonym wentylatorze jest ciag, czy nie ma (a moze dmucha do srodka?) ...
    wystarczy zamknac drzwi do lazienki i juz masz tylko jedna wentylacje na
    cale mieszkanie :D ... jezeli masz tak duze mieszkanie, to trzeba dolozyc
    jeszcze przynajmniej dwie wentylacje i to GRAWITACYJNE, a nie wymuszone, bo
    caly czas na pewno nie masz wlaczonych ... i nie wydziwiaj jezeli nie znasz
    podstawowych praw fizyki, zachowania sie cieplego i zimnego powietrza, a tym
    bardziej zasady wymiany powietrza w mieszkaniach