  • Data: 2009-10-21 17:15:25
    Temat: Re: jaki sposób na parę wodną osadzającą się na oknach
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ok .. 400m3 - przepraszam nie doczytalem z pospiechu, co nie oznacza, ze
    > nie umiem czytac ze zrozumieniem w przeciwienstwie do Ciebie. ...

    Taaak? Czego nie doczytałem?

    w lazience
    > masz stale drzwi zamkniete czy otwarte? jak wentylatory dzialaja stale to
    > ok ... a dolozyc mozna rure spiro w zabudowie pod sufitem podlaczona do
    > wentylacji o odpowiednim przekroju i dobrym ciagu ... oswiecam Cie

    A niby skąd wziąć ten komin wentylacyjny o odpowednim przekroju? Wybudować
    na elewacji?

    > kilka rad ekspertow, ktorzy produkuja, lub montuja okna:
    [cut]

    > Skoro Twoim zdaniem nic sie nie da, to skoncz swoje wywody i idz
    > przecierac szyby z pary, bo pewnie juz nie widzisz, ze slonce zaszlo ...
    > w 3 mieszkaniach udalo mi sie pozbyc pary z szyb dzieki sprawnej
    > wentylacji, pomimo mrozow na dworze i 25 st.C w mieszkaniu. Nie masz wody
    > na parapetach? kwestia czasu .. temperatura nizej, Ty bedziesz grzal i
    > bedzie sie lalo :D ... dlaczego ja nie mam zaparowanych okien bez
    > wentylacji wymuszonej? dlaczego para jest u mojego sasiada obok?

    A co ja wróżka jestem? Jakbyś napisał o jakiej objętości mówimy to można coś
    porównywać.

    > powtorze: nie znasz podstawowych praw fizyki, zachowania sie cieplego i
    > zimnego powietrza, a tym bardziej zasady wymiany powietrza
    > w mieszkaniach

    Ale mi dogadałeś, mistrzu ciętej riposty. Po prostu szok, idę zwrócić swoją
    maturę.