  • Data: 2009-10-21 17:47:18
    Temat: Re: jaki sposób na parę wodną osadzającą się na oknach
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boombastic <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Pajaca to szukaj w lustrze. A jak chcesz to dam ci imie i nazwisko
    > projektanta bloku to sobie z nim to wyjaśnisz, OK?

    no tak to jest pajac zaprojektuje a drugi pajac kupi to co zaprojektowane
    jeżeli masz zamknięte mieszkanie i szczelne okna to nie licz na to że
    wentylatory wyciągną wilgotne powietrze bo wówczas musiałoby powstawać
    podciśnienie wówczas twoje wentylatory wcale nie działają mogą nawet działać
    przez całą dobę i niczego nie wyciągną poza mieleniem powietrza tuż przy
    wentylatorze
    żeby działała wentylacja musi być taki sam odpływ powietrza i jednakowy
    dopływ powietrza ciemny buraku
    jezeli powietrze nie dopływa to i nie odpływa bo wówczas musiałoby powstawać
    podciśnienie w pomieszczeniu

    jak nadal nie kumasz tego o czym napisałem to jesteś tak samo głupi jak
    projektant który zaprojektował twój budynek
    pozdrawiam