eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki? › Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
  • Data: 2011-12-02 11:18:04
    Temat: Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Gru, 09:36, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > A czemu zak adasz e nie ma zapasu? Przecie w ka dej s siedniej puszce nie
    > jest problemem zrobi 10 cm zapasu, czyli z lewej strony 10cm z prawej 10cm
    > i przy ofdrobinier wprawy dodatkowe gniazdko za o ysz.. Tylko puszki
    > g bokie trzeba wsz dzie dawa ale praktycznie tylko takie si stosuje
    > teraz.

    Ja mam zatynkowany kabel na jednej wysokosci - w kazdym pomieszczeniu.
    Jak mi sie bardzo zachce gniazda w innym miejscu to odkuwam kabel na
    szerokosc DWOCH puszek, przecinam go w srodku, odginam, wierce dwie
    puszki obok siebie i bez problemu zakladam dwa gniazda (w podwojnej
    ramce). Z pojedynczym gniazdem bylby wiekszy problem ale tez nie widze
    problemu zeby to zrobic - trzebaby ten kabel tylko z dwoch stron
    przedluzyc (zlaczkami typu wago albo poprostu skrecajac i lutujac.
    pozdr.