eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki? › Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
  • Data: 2011-12-05 08:41:17
    Temat: Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 2, 9:46 am, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    5g2000yqn.googlegroups.com...

    > Od dosyć dawna ma.http://www.ceneo.pl/7802817s
    >
    > Aż sprawdziłem u siebie: konsola kupiona w maju tego roku ma wifi n w
    > standardzie.

    No ok.
    Konsola "ostatnio" sie dorobila wifi.
    A moj dekoder N-ki wajfaja nie ma.
    Tak sie porobilo ze wlasnie w poprzednim tygodniu zrobili update
    softu. I dolozyli dosyc duzo ficzerow.
    Co w piatek zrobilem?
    Wzialem kabelek z szafy i podpialem dekoder do sieci. Dziala
    stabilnie.
    W ten sposob w jednym miejscu mam juz wykorzystane 4 skretki
    (drukarka, komp, dekoder i ps2).
    Pewnie niedlugo dojdzie jeszcze jakies mediacenter.

    Wole kabel.