eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki? › Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
  • Data: 2011-12-07 10:19:39
    Temat: Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "ptoki" napisał w wiadomości grup
    16g2000vba.googlegroups.com...

    >Switcha 24 portowego kupilem za 74zl.

    Połowa kosztu przyzwoitego routera wifi;)) A router i tak musiałeś kupić.
    więc switch to zbyteczny wydatek moim zdaniem

    >Ale i tak jest niewlaczony bo nie ma takiej potrzeby.
    >Jak trzeba to sie wlacza.
    >Pozatym tluke ci jak dziecku na miedzy ze te 16 skretek jest nie tylko
    >do ethernetu.

    Ale masz kilka pomieszczeń okablowanych zapewne więc przyjmijmy że w każdym
    masz 3 gniazdka do etehernetu to już potzrebny kilkunastoportowy switch +
    kilkanaście gniazdek.

    >I uparcie chcesz mi wytlumaczyc ze zle zrobilem ze sobie tyle kabli
    >nakladlem i ze na pewno ich nie bede uzywal mimo ze policzylem ci ile
    >zaplacilem i juz (a wszystkiego jeszcze nie skonzcylem) uzywam 1/3 z
    >polozonego dobrodziejstwa. A w ciagu najblizszych 25 lat na pewno sie
    >do niejednej sprawy ta skretka nada.

    Ale ja nie zamierzam udowadniać co będziesz używał a co nie. Możesz sobie
    nawet dzwonki do tych kabli przyczepić nic mi do tego. Ja tylko staram się
    pokazać że takie rozwiązanie jak masz Ty nie jest za bardzo optymalne,
    funkcjonalne(kable), ze można prościej i taniej.
    Widzisz zaczełes pisać o kosztach to tylko kabel liczyliśmy, w trakcie
    dyskusji wyszły dodatkowe puszki natynkowe, teraz switch itp. I kosztowo juz
    nie jest tak różowo a funkcjonalnie moim zdaniem gorzej.