eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki? › Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
    Date: Wed, 7 Dec 2011 11:51:43 -0800 (PST)
    <f...@p...googlegroups.com>
    <jbi389$evp$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@1...googlegroups.com>
    <jblq66$pqv$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@t...googlegroups.com>
    <jbnejt$e4p$1@inews.gazeta.pl>

    On Dec 7, 11:19 am, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    16g2000vba.googlegroups.com...

    > Po owa kosztu przyzwoitego routera wifi;)) A router i tak musia e kupi .
    > wi c switch to zbyteczny wydatek  moim zdaniem

    Router wifi mam bo nie udalo mi sie dostac sensownego routera do
    neostrady bez wifi.
    Zreszta roznica w cenie jest niewielka.

    > Ale masz kilka pomieszcze okablowanych zapewne wi c przyjmijmy e w ka dym
    > masz 3 gniazdka do etehernetu  to ju potzrebny kilkunastoportowy switch +
    > kilkana cie gniazdek.

    No i wlasnie. Skoro mam po 3 gniazdka (po jednym na sciane) to roznica
    w koszcie czy jest tam jedna skretka czy 3 jest niewielka.

    > Ale ja nie zamierzam udowadnia co b dziesz u ywa a co nie. Mo esz sobie
    > nawet dzwonki do tych kabli przyczepi nic mi do tego. Ja tylko staram si
    > pokaza e takie rozwi zanie jak masz Ty nie jest za bardzo optymalne,
    > funkcjonalne(kable), ze mo na pro ciej i  taniej.
    Tak dlugo jak dziala wifi i reszte instalacji tez na nim oprzesz.
    Pogadalem ze znajomym.
    Dysk mial podpiety do xboxa i filmy chcial ogladac na telewizorze
    przez wifi. Filmy mial dosyc tluste i mialy po 6Mbit. Wymienial 2
    sztuki routerow wifi "n" i kazdy mu przycinal. Odleglosc konsola -
    router - tv jakies 6-8m. Mieszkanie w bloku.

    U niego sie nie udalo.

    > Widzisz zacze es pisa o kosztach to tylko kabel liczyli my, w trakcie
    > dyskusji wysz y dodatkowe puszki natynkowe, teraz switch itp. I kosztowo juz
    > nie jest tak r owo a funkcjonalnie moim zdaniem gorzej.
    Uzywalem u siebie wifi. Gowno jakich malo. Pewnie dlatego ze sciany
    mam felerne. Po kablu transfery smigaja az milo. Sciaganie plikow
    dziala stabilnie. Nie mam plataniny kabli bo gniazdka dostepne sa
    zawsze.
    Roznica w posiadaniu 2 pojedynczych gniazdek per pokoj a 4 po 3-4
    skretki jest na poziomie 150zl.
    Gdybym mial tylko te 4x2skretki to switcha i tak musial bym kupic a w
    miejscu gdzie jest jakies centrum (tv, konsola, dekoder sat, komputer,
    drukarka) i tak musial bym miec dodatkowego switcha).
    Jak potrzebuje cos przekrosowac to robie to w chwile i bez wycieczki
    po nowe urzadzenie do sklepu (dowolny wireless).

    Zreszta mozliwosc wpuszczenia w kabel sygnalu composite juz mi
    zwrocila ponad polowe dodatkowych wydatkow. Bo nie musialem sobie
    sprawiac jakiegokolwiek wireless sendera zeby ogladac satelite na
    innym telewizorze.