eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki? › Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
  • Data: 2011-12-08 12:31:53
    Temat: Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 8, 12:24 pm, shaman <g...@m...pl> wrote:
> [...]
    0-tx-wyprzedaz-i19...

> [...]
    > oczywistymi :)] A połączenia przewodowe są i tak o cały rząd szybsze i
    > pewniejsze jeśli chodzi o stabilność transmisji. Zarzucanie więc
    > komuś, że zrobił błąd ciągnąc tanią jak barszcz skrętkę, która na
    > kilka epok zapewniała i ciągle zapewnia dobre połączenia jest
    > niedorzecznością. Doceniam wygodę WiFi, sam używam w mieszkaniu i w
    > domu też będzie dla notebooka, komórki itp, ale ze skrętki kategorii
    > 5e lub 6 nie zrezygnuję - będę ją ciągnąć wszędzie - choćby po to by
    > sobie móc wpiąć AccessPointa do kolejnej wersji WiFi tam gdzie będę

    U mnie podobnie. Ale nie madrzylem sie bo wifi mocniej testowalem
    tylko w domu i w pracy. A u mnie w robocie wszyscy bija sie o kabelek
    (trzeba przyznac ze nie tylko z powodu stabilnosci polaczenia).

    > Ale to tylko takie moje mało znaczące zdanie - nie mam ambicji włączać
    > się na stałe w Wasz dyskurs :)

    Majster, ty byles odbiorca calej tej dyskusji. I mnie i obu pozostalym
    dyskutantom zalezalo abys Ty dokonal poprawnego wyboru. :)