  • Data: 2011-05-18 19:15:07
    Temat: Re: jakie rolety do okien: zintegrowane vs. nadrpożowe
    Od: owp <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiec.. Co jak co ale zarzucic mi ze na sile szukam argumentow przeciw
    > roletom zewnetrznym mi nie mozna - poprostu przeanalizowalem to bardzo
    > dokladnie i wyszlo ze wiecej z tym problemow niz zalet i zyskow.

    Nic Ci nie zarzucam. Ale przyznasz, że argument o tym, że nie chce Ci
    się pilotem kliknąc 3 razy, bo łatwiej jest wstać, podejść i ustawić
    ręcznie roletki, jest naciągany trochę :-)
    Sam, jak pisałem, mam mieszane odczucia co do rolet i chyba będę miał
    tylko w sypialni (ze względu na możliwość zaciemnienia latem).