  • Data: 2009-06-21 08:10:44
    Temat: Re: jakie siekery przyzwoitej jakości
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h1kp0e$naa$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    >>
    > Nie wiem jak jest w Małopolsce.
    > A jak sie orientowałeś?
    > Zadzwoń do kilku nadleśnictw, wejdż na ich strony, pogadaj z leśniczym.
    > Pytaj o drewno opałowe.
    > Na przetargach sprzedają wielkowymiarowe, sredniowymiarowe, steple,
    > papierówke itp.
    > Podjedz do nadleśnictwa pogadaj z leśniczym to opał kupisz taniej- i
    > legalnie bez kombinacji.
    > No chyba że w Małopolsce to inaczej jak u nas.

    Tak samo z sadzonkami- ludziska kupują np wątpliwej jakości sadzonki
    berberysa czerwonego po 2,50zł na Allegro a nadleśnictwa sprzedają te same
    sadzonki po 70gr sztuka. Sprzedają każdemu i kupisz prosto z plantacji
    świeżo wykopane. Na Allegro mozna dużo rzeczy taniej kupić ale niektóre to
    kupuje się "owczym pedem" i przepłaca.
    Ta siekiera 1500PRO w zestawie z ostrzałką- na allegro najtaniej to 170zł z
    przesylką. A w lokalnym składzie u mnie kupie ją za 150zł.

    Kris