  • Data: 2018-04-06 23:23:38
    Temat: Re: jakie wiertła beton/cegła?
    Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    "Tą metodą pozbyłem się wilgoci podciąganej od fundamentu w ścianie o
    grubości 60cm. Tą samą metodą za moją poradą zabezpieczono u znajomej
    ściany piwnicy.

    Uważam, że preparat jest bardzo skuteczny, ale trzeba przestrzegać
    zaleceń producenta. "
    Robione było to wg zaleceń:
    1. w pierwszym przypadku twórcy preparatu, tu wlewało się roztwór cementu
    portlandzkiego z preparatem, to tężało więc nie było mowy o żadnych butelkach.
    2. w drugim przypadku wg firmy Remmers, tu procedura była podobna do tej co
    opisujesz.
    U mnie po kilkunastu latach mizerne efekty, mimo przestrzegania zaleceń.