  • Data: 2010-11-10 11:43:45
    Temat: Re: jesienne grabienie lisci
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lis, 01:22, "moon" <m...@y...com> wrote:

    > robiłem to płachtą, ale palenisko nie jest takie wielkie i zbyt blisko
    > porzeczek - ogień muszę kontrolować. jak raz sypnąłem z płachty to osmaliło
    > mi 4 krzaki.
    > no - ta "kobiałeczka" to taki duży
    kosz.http://img17.imageshack.us/img17/4614/dsc00562k
    g.jpg

    Koszyk niczego sobie.
    Tylko że ja myślałam, ze mieszkasz w mieście i masz spłachetek ziemi i
    zero miejsca na kompostownik. Dlaczego nie kompostujesz lisci, tylko
    palisz? Miałbyś naturalny wspomagacz dla roślin - warzyw, kwiatków.
    Śliczne wzgórze do mieszkania tam widzę w tle :-)