  • Data: 2010-11-10 11:30:36
    Temat: Re: jesienne grabienie lisci
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lis, 11:18, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:

> [...]
    b.googlegroups.com...

    > Co wcale nie wiadczy o tym, aby nie chcia mi drzwi otwiera
    > wszelkich i poduszek s a pod nogi jako damie swego serca. I czyni to
    > zawsze :-)
    >
    > Taki idea jak wymy lony przez pensjonark ...  :-)))))))

    No, że też ja do pewnego czasu uważałam go po prostu za normalnego
    meżczyznę. Dopiero w grupach dowiedziałam się, że to jest właśnie
    IDEAŁ.
    Po prostu taki ktoś nie może być realny - wg "grupowych" norm! No i co
    ja teraz biedna zrobię z tą moją jedną wielką życiową halucynacją? On
    nierealny, ja chora na umyśle...
    :->