    From: maniek210 <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: junkers w łazience
    Date: Sun, 10 Jan 2010 09:05:18 -0800 (PST)
    <hfnheo$nvb$1@achot.icm.edu.pl> <4b265fd1$1@news.home.net.pl>
    <hg7cpi$3m0$1@achot.icm.edu.pl>
    <9...@4...com>
    <hg8lnh$9sq$1@achot.icm.edu.pl>
    <3...@4...com>
    <hga9ff$hro$1@achot.icm.edu.pl>
    <8...@4...com>
    <hgblqq$aco$1@achot.icm.edu.pl>
    <o...@4...com>
    <hgfjr8$at3$1@achot.icm.edu.pl>

    A więc sprawa ma sie tak, został zrobiony projekt przez spółdzielnie o
    wymiane instalacji (rur w bydynku jak i w mieszkaniach lokatorów) w
    moim przypadku mieszkanie własnościowe ale dalej właścicielem budynku
    jest spółdzielnia, Wysokość łazienki to 2,70 reszta 165cm ; 190cm co
    daje powyżej 8m3. Nie zgodziłem sie na przeniesienie junkersa do
    kuchni więc odcieli mi gaz bo likwidowali stare piony, Nie zrobiła to
    gazownia tylko firma wynajęta przez spółdzielnie (wykonawca) tłumacząc
    sie że maja od gazowni zlecenie na likwidacje starych rur bo stwarza
    to zagrożenie, więc jak to jest ja mam umowe podisaną z gazownia o
    gaz, a spółdzielnia swoja umowe bo to do niej należy instalacja w
    budynku, Zgłaszając fakt iz moja łazienka ma powyżej 8m3 spółdzielnia
    wykłada na mnie lache mówiąc że oni maja projekt a z projektu wynika
    że nie ma 8m3. Co robić??? Gdzie to mozna zgłośić??