  • Data: 2017-03-04 09:06:59
    Temat: Re: kamera do podgladu
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.03.2017 o 08:24, Bolko pisze:

    > Nie kupuje, ale lubie widzieć:)
    > Możesz rozwinąć temat w jednym zdaniu

    pisałem to dziesiątki razy wcześniej, tu i na elektronice. super kamera
    sony za jakieś 500zł i obiektyw za 300, wycelowane w ladę sklepową,
    pozwalały stwierdzić że klient dostał paragon i jakieś banknoty i
    monety. top201 za 20 usd pozwala stwierdzić jakie są nominały.
    a że te same bebechy będą w estetycznej obudowie z ceną 250zł - nie moja
    sprawa
    ToMasz