  • Data: 2014-05-31 01:00:10
    Temat: Re: kanaliza a przydomowa oczyszczalnia.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 30 maja 2014 09:14:01 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > U nas miasto doplacalo przez dlugi czas polowe wartosci inwestycji (nie wiem
    >
    > jak teraz). Sasiad mniej wiecej taka kanalize ~3 lata temu zamontowal za realnie
    >
    > ~4k pln. Kanalizy akurat nie mamy wiec zostaje szambo - minimum 200 pln na
    >
    > miesiac wiec oczyszczalnia zwraca mu sie po 2 latach ;) Poki co jest zadowolony.
    >
    > Przez 3 lata dwa razy szambiara tylko u niego byla a i tak mowi ze to tylko
    >
    > "na wszelki wypadek".
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Super te 200 złotych koresponduje z wszystkimi tematami gloryfikującymi taniość
    mieszkania we własnym domu. Z 500 złotych na miesiąc kosztuje czynsz we własnościowym
    sporym mieszkaniu. W tym jest ogrzewanie, fundusz remontowy, podatki, woda ciepła i
    zimna z oddzielnych kranów, ścieki, śmieci i jeszcze z kilka innych składników..
    Przepraszam ale nie moglem się powstrzymać.