  • Data: 2011-06-15 06:16:25
    Temat: Re: [kanalizacja] odzysk ciepła z pralki
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik b...@k...math.uni.lodz.pl napisał:
    > - czy ten pomysł w ogóle ma sens, skoro po praniu jest najczęściej
    > płukanie w zimnej wodzie? Myślę że jeśli syfon pomieści objętość wody
    > na całe pranie, to by działało.

    Owszem... może i by działało, ale kolega powyżej już Ci napisał jakie
    będziesz miał uzyski... Odejmij od nich koszty związane z taką
    kombinacją, a potem związane z czyszczeniem syfu, który będzie się tam
    zbierał i wyjdzie Ci, że 'instalacja jest wysoce nieuzasadniona
    ekonomicznie'.

    Toż więcej ciepła z domu Ci ucieknie podczas jednokrotnego otwarcia
    drzwi wejściowych :-).

    pozdrawiam
    Robert G.