  • Data: 2013-05-02 09:34:36
    Temat: Re: kiedy kupić materiały budowlane?
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.05.2013 09:29, Gregorius pisze:

    > Jak będą potrzebne na budowie. Materiały są teraz dostępne praktycznie
    > od ręki, przyjedzie HDS, rozstawi palety tam gdzie materiał będzie
    > używany i nikt nie będzie musiał tego targać po placu budowy.

    Zgadza się, ale pod warunkiem że nie liczysz kasy podczas budowy.
    Nie jest tajemnicą, że hurtownie muszą na zimę zmniejszyć ceny aby w
    ogóle funkcjonować, bo w przeciwnym wypadku nikt nic by nie kupował.
    A skoro można taniej(mając czas) to czemu nie? Towar może leżeć na placu
    w hurtowni, przywiozą mi go dopiero jak będę potrzebował.