  • Data: 2011-02-09 21:01:08
    Temat: Re: kierownik budowy
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Walkie!" <w...@w...com> wrote in message
    news:iiuuif$iv5$1@news.vectranet.pl...
    > Cześć,
    > To mój pierwszy post tutaj, więc na początek witam wszystkich grupowiczów.
    > Do tej pory byłam skrytoczytaczem, dość dużo się dowiedziałam z grupy.
    >
    > Mamy teraz o to mały problem, gdyż na istniejącej budowie mamy kierownika
    > budowy, który nie bardzo wywiązuje się ze swoich obowiązków.

    To tak jest. Mój kierownik pilnował czy mam dla niego honorarium. Powinnaś
    mieć kogoś kto ci będzie sprawdzał budowę choćby w necie.
    Inaczej pogrążą cię. To taka branża.

    Zapodaj jakieś konto ze zdjęciami i ci powiemy co robić i jak pilnować.
    I po pierwsze nic nie płać ekipom do przodu. Wykonawca zawsze musi mieć
    niezapłacone żeby jednego dnia ci nie powiedział, że ma cię dosyć i nie
    przyjdzie, a ty zostaniesz z pasztetem.

    Co do kierbuda to uznaj, że on ma tylko wypełniać dziennik i to tyle.