  • Data: 2011-02-10 09:17:57
    Temat: Re: kierownik budowy
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-02-2011 o 22:59:40 Walkie! <w...@w...com> napisał(a):

    > Co masz na myśli pisząc sprawdzać budowę w necie? Webcama mam tam
    > zainstalować? ;)
    Prawie :) rób duzo zdjęć i dawaj na neta, sprawdzimy ci.

    > Ogólnie rzecz biorąc mam dobrą ekipę, ale kierownik do d....
    > Musimy wprowadzić zmianę konstrukcyjną z jego winy, i nie mogę typa
    > złapać aby się wypowiedział na ten temat i zrobił stosowny wpis w DB i
    > najlepiej potem niech go odda....
    Co mto za zmiana? wyjaśnij i zrób zdjęcia, potem weź dziennik umów się z
    nim pojedź
    i dopilnuj aby ci wpsał co chcesz, w ko?ńcu mu za to płacisz.

    Dokładnie, budowy musisz sobie sam pilnować i tego się trzymaj.
    Nie licz na niego ani na ekipę, ty masz ich sprawdzać i kontrolować.
    Niestety budowa to taki okres że trzeba tam być aby dopilnować
    inaczej sie nie da bo ci zrobią co będą chcieli.

    --
    Pozdr
    JanuszK