  • Data: 2011-10-17 19:56:22
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "kiki" <k...@k...ki> szukaj wiadomości tego autora

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    news:j7i0df$q7a$1@inews.gazeta.pl...

    > ale tu juz nie, jestes zdrowo szurniety, znacznie bardziej ode mnie. Twoja
    > religia jest znacznie mniej tolerancyjna niz moja.

    Znaczy się nosić pod ubraniem mogą sobie co chcą ale niech im nie wystają
    medaliony z symbolami religijnymi, niech te łańcuszki będą pod ubraniem. Nie
    rozumiem czemu akurat wymusza sie wciskanie jednej religii z Włoch z miasta
    Watykan?
    To nie tyle ja byłem taki stanowczy ale sama dyrektorka to mówiła i pytała
    czy też sobie nie życzę :-)
    Przyzwoite przedszkole :-)
    Za to na górze odbywała się indoktrynacja trzylatków już na całego. Zgodnie
    z życzeniem rodziców. Nik nikogo nie zmuszał do danej grupy. Przedszkole
    oczywiście publiczne nie było.