  • Data: 2011-10-17 20:21:23
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości
    news:j7ht5i$qg5$1@opal.futuro.pl...

    > Moja była w grupie na parterze, gdzie także zaznaczyłem aby jakiekolwiek
    > przejawy religijności nie docierały do niej.
    > W czególności aby wychowawczynie nie nosiły wisiorków z symbolami
    > religijnymi ani żeby krzyże czy obrazki nie były w zasięgu wzroku.

    A na parade rownosci chodzisz?
    Nie obraza Cie widok wyzywajaco ubranych i calujacych sie pedalow na
    ulicach? Moze oddasz im swoje dzieci do wychowania?
    Chrzescijanstwo w Polsce to przeszlo tysiac lat. Nie mowie, ze to dobrze,
    ale tak jest. Tu sie urodziles i tu zyjesz. Skoro przeszkadza Ci tradycja to
    moze Grekom powiedz, zeby Akropol wysadzili, bo to tez tradycja ktora
    przeslaniem moze kogos urazac. W Egipcie tez masz pole do popisu. Jedz
    powiedz im, ze piramidy trzeba zniszczyc, bo urazaja twoja wole. Masz
    przeciez wolny wybor. Czemu ja mam sluchac takich banalow, skoro mozesz sam
    wyprowadzic sie Chin i tam klarowac poganizm, a nie mowic np. mi, bedacemu w
    wiekszosci jak by nie bylo, co mi wolno nosic w szkole.
    Ja nie zamierzam zamieniac jak to ujales wisiorkow na koszulke z napisem
    "jestem gejem". Ty kup synowi i powiedz, ze to jest cool.

    Pozdro.. TK