  • Data: 2011-10-17 20:44:24
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "kiki" <k...@k...ki> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    news:j7i2o3$bkd$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości

    > A na parade rownosci chodzisz?
    > Nie obraza Cie widok wyzywajaco ubranych i calujacych sie pedalow na
    > ulicach? Moze oddasz im swoje dzieci do wychowania?

    Na wychowanie to dzieci z domów dziecka, dzieci niczyje.
    Parada równości jest taką samą paradą jak procesje. Jedne i drugie powodują
    korki uliczne.
    Jak już wywalczą swoje prawa to przestaną. Oni nie muszą zabiegać o swoich
    wyznawców, bo na siłę nie zrobisz z kogoś kochającego tę samą płeć.
    Statystycznie jest was więcej i może kilku z nas tutaj zakrzyczycie ale
    trudno będzie wam obronić obecne status quo przed trybunałem konstytucyjnym
    :-)

    > Chrzescijanstwo w Polsce to przeszlo tysiac lat. Nie mowie, ze to dobrze,
    > ale tak jest. Tu sie urodziles i tu zyjesz. Skoro przeszkadza Ci tradycja

    Ona mi nie przeszkadza do chwili aż nie indoktrynujecie mnie na siłę :-)
    Ja ci pisałem, że dla mnie to ty możesz rozpalić sobie ognisko i skakać
    dookoła niego odprawiając modły ale rób to tak żeby nie okazywać tego w
    przestrzeni publicznej.
    To jest twoja prywatna sprawa i nie chciałbym symboli twojego rozpalonego
    ogniska i bęnów nad drzwiami wejściowymi do każdego pokoju.

    > moze Grekom powiedz, zeby Akropol wysadzili, bo to tez tradycja ktora
    > przeslaniem moze kogos urazac.

    Ale tamte wierzenia poszły w niepamięć. Teraz się z tego śmiejemy.

    > W Egipcie tez masz pole do popisu. Jedz powiedz im, ze piramidy trzeba
    > zniszczyc, bo urazaja twoja wole.

    Ale tamte wierzenia były jeszcze durniejsze. Oni myśleli, że słońce to bóg
    chodzący po nieboskłonie. Myśleli tak przez 3000 do 4000 lat aż wreszcie
    pojawili się mędrcy jak Arystar i jemu podobni, którzy stwierdzili, że to
    żaden bóg tylko gwiazda.
    Twój kościół też sie stopniowo wycofuje :-) Już aprobata cudownych uzdrowień
    czy zwiastowań, objawień nie jest tak łykana przez twoich duchownych. Oni
    wiedzą, że wystawiają się z lekka na drwiny :-)
    Pisałem ci też, że kwestia istnienia boga czy wielkiego wybuchu to sprawy
    dyskusyjne ale ta cała otoczka, tysiące świętych, ich nadprzyrodzone
    właściwości sprawia, że ogólnie robi sie to, nazwijmy dyplomatycznie wysoce
    niewiarygodne :-)
    13,7 mld lat temu wielki wybuch czy bóg, ok niech ci będzie ale dorobiliście
    sobie do tego teorie zaczynające się gdzieś w izraelu, stale mowa o ludach
    izraela, ismailach i innych podobnie brzmiących. Dalej rozstrzygasz sprawy
    ginekologiczne - dziewictwo, dziecku rżniecie napletek, wstajecie z grobów,
    latacie, znikacie i pojawiacie się, przenosicie w czasie :-) Ale wystarczy,
    że wsiądziesz w samolot i za kilka godzin lotu masz inne historyjki
    religijne, zgoła odmienne, proroka który poślubił 9-latkę i tak dalej.
    I ty myślisz, że część społeczeństwa chce symboli religijnych twoich
    pokrętnie skonstruowanych dogmatów?
    Jak w nie wierzysz to sobie wierz ale zabierz ten krzyż ze sobą i trzymaj go
    na ścianie, w szafie, na strychu ale nie pokazuj go innym, bo nie wszyscy
    uważają, że ktokolwiek stworzył świat i że z pewnością nie było
    dzieworództwa, latania, znikania, chodzenia po wodzie itp.

    > Ja nie zamierzam zamieniac jak to ujales wisiorkow na koszulke z napisem
    > "jestem gejem". Ty kup synowi i powiedz, ze to jest cool.

    Gdyby był gejem to by nosił. Oby twoje dzieci - wychowane w wierze z Włoch z
    miasta Watykan nie zaczęły się rozglądać za ta samą płcią :-) Masz szansę 5%
    :-) Jak masz więcej niż jedno, to szansa wzrasta do 10%, że jedno z nich
    będzie gejem albo lezbą :-) Momo chodzenia na lekcje religii :-)